Manisa Süper Amatör Küme’nin yeni ekibi 1984 Salihlispor’da teknik direktörlük görevine İbrahim Sarı getirildi.
Salihli’yi Süper Amatör Küme’de, Salihli Belediyespor, Kocaçeşmespor, Kapancıspor ile birlikte temsil edecek olan 1984 Salihlispor, takımı İbrahim Sarı’ya emanet etti. Sarı, Kulüp Başkanı Emre Okta’nın da yer aldığı törende resmi sözleşmeye imza attı.
Hedefi olan bir kulübe geldiğini anlatan Sarı, 1984 Salihlispor’u üst liglere taşımak için mücadele edeceklerini söyledi.
Kulüp Başkanı Emre Okta ise, “Teknik Direktörümüz İbrahim Sarı öncülüğünde, birlik ve beraberlik içerisinde 1984 Salihlispor’u profesyonel lige taşıyacağız” dedi. – MANİSA
KONYA HABER
29 Haziran 2026EKONOMİ
29 Haziran 2026DÜNYA
29 Haziran 2026DÜNYA
29 Haziran 2026DÜNYA
29 Haziran 2026DÜNYA
29 Haziran 2026DÜNYA
29 Haziran 2026
1
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR HENTBOL’DA SEZONU GALİBİYETLE AÇTI
6210 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
5308 kez okundu
3
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
4733 kez okundu
4
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
4519 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
4105 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.