Konya Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde koronavirüs tedavisi gören Belediye Başkanımız Halit Oflaz vefat etti.
Sağlık durumu ağırlaşan Belediye Başkanımız, Selçuklu Tıp Fakültesi Hastanesi’nin yoğun bakım servisine kaldırılarak, tedavisine burada devam edildi.
Entübe edilen Başkanımız’a plazma tedavisi uygulanmıştı. Sayın Belediye Başkanımız yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.
Belediye Başkanımızın cenazesi bugün saat 12:00’da Konya Üçler Mezarlığı yanında bulunan Hacı Veyis Camii’nde kılındıktan sonra, Üçler mezarlığına defnedilecektir.
Değerli Başkanımıza Allahtan Rahmet, ailesine ve şehrimize baş sağlığı diliyoruz.
KONYA HABER
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026
1
ÇUMRA İLÇE TARIM VE ORMAN MÜDÜRLÜĞÜ, ÜRETİCİLERİN SORULARINI YANITLADI
272014 kez okundu
2
Pankobirlik Genel Başkanı ve Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Erkoyuncu’dan Teşekkür
135187 kez okundu
3
ALAADDİN ÖZÇELİK KONYA SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLER ODASINA DENETÇİ OLARAK SEÇİLDİ
88944 kez okundu
4
Çumra Belediyesi Kurumlar Arası Futbol Turnuvası Sona Erdi
73147 kez okundu
5
BAŞKAN CANDAN : “GELİŞMEYE VE BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORUZ”
52455 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.