Adana’nın merkez Seyhan ilçesinde iki grup arasında çıkan kavgaya müdahale eden polis memuru bıçakla yaralandı.
Yenibey Mahallesi Emin Ağa Caddesi’nde iki grup arasında henüz belirlenemeyen nedenle tartışma çıktı.
Tartışmanın kavgaya dönüşmesi üzerine Adana İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri bölgeye sevk edildi.
Kavgaya müdahale ederken bıçakla kolundan yaralanan polis memuru, 112 Acil Servis ekiplerince Seyhan Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Polis memurunun durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Öte yandan, ihbar üzerine çok sayıda polis olay yerine geldi.
Olayın ardından polis ekipleri, bölgede geniş güvenlik önlemi aldı, kavgaya karışan bazı şüpheliler yakalandı.
KONYA HABER
28 Haziran 2026EKONOMİ
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026
1
“Kızıl Elma” Konferansı Selçuk Üniversitesi’nde Düzenlendi
36708 kez okundu
2
SÜT SEKTÖRÜ TEMSİLCİLERİ YAPILMASI GEREKENİ AÇIKLADI: YOKSA ET VE SÜT YİYEMEYECEĞİZ
23365 kez okundu
3
Sağlık personeline yönelik ek ödeme yönetmeliği yayımlandı
15642 kez okundu
4
ŞEB-İ ARUS İLE HZ. MEVLANA’NIN 751. VUSLAT YIL DÖNÜMÜ ANMA TÖRENLERİ TAMAMLANDI
15381 kez okundu
5
ÇUMRA ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERE BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ TANITIMI YAPILDI
14874 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.