Adana’da uyuşturucu operasyonunda 2 kişi tutuklandı.
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri, uyuşturucu ticareti yaptığından şüphelendiği berber İdris C’nin merkez Seyhan ilçesi Gazipaşa Mahallesi’nde çalıştığı iş yerine operasyon düzenledi.
İş yerinde arama yapan ekipler, 60,44 gram esrar, reçeteyle satışı yapılan 34 uyuşturucu etkili hap ve hassas terazi ele geçirdi, İdris C’yi gözaltına aldı.
Uyuşturucu taşıdığından şüphelenilen Kürşat K’nin kullandığı otomobili takibe alan ekipler, Tarsus-Adana- Gaziantep (TAG) Otoyolu’nun merkez Sarıçam ilçesindeki İncirlik Uygulama Noktası’nda aracı durdurdu.
Araçta 875 gram sentetik uyuşturucu bulundu, Kürşat K. de gözaltına alındı.
İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen İdris C. ve Kürşat K. tutuklandı.
KONYA HABER
20 Haziran 2026EKONOMİ
20 Haziran 2026DÜNYA
20 Haziran 2026DÜNYA
20 Haziran 2026DÜNYA
20 Haziran 2026DÜNYA
20 Haziran 2026DÜNYA
20 Haziran 2026
1
“Kızıl Elma” Konferansı Selçuk Üniversitesi’nde Düzenlendi
36706 kez okundu
2
SÜT SEKTÖRÜ TEMSİLCİLERİ YAPILMASI GEREKENİ AÇIKLADI: YOKSA ET VE SÜT YİYEMEYECEĞİZ
23363 kez okundu
3
Sağlık personeline yönelik ek ödeme yönetmeliği yayımlandı
15640 kez okundu
4
ŞEB-İ ARUS İLE HZ. MEVLANA’NIN 751. VUSLAT YIL DÖNÜMÜ ANMA TÖRENLERİ TAMAMLANDI
15379 kez okundu
5
ÇUMRA ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERE BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ TANITIMI YAPILDI
14872 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.