Valiler Kararnamesi ile Amasya Valisi olarak atanan Yılmaz Doruk, görevine başladı.
Vali Doruk’u, Valilik bahçesinde, kamu kurum ve kuruluşlarının müdürleri ve valilik çalışanları karşıladı.
Karşılama töreninin ardından Doruk, makamına geçti.
Vali Doruk, burada gazetecilere yaptığı açıklamada, Amasya’da görev yapacak olmaktan mutlu olduğunu dile getirdi.
Doruk, “Öncelikle, tensipleriyle bu güzel şehre hizmet etmeyi şahsıma tevdi eden Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya’ya huzurlarınızda tekrar şükranlarımı arz ediyorum. Kadim medeniyetimize ışık tutan, kültürel değerleri ve tarihi mirası ile geçmişten geleceğe köprü olan Amasya’ya hizmet edecek olmanın heyecan ve mutluluğunu yaşıyorum. Yeni görevimin hem şahsıma hem ilimize hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.
KONYA HABER
19 Haziran 2026EKONOMİ
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026
1
“Kızıl Elma” Konferansı Selçuk Üniversitesi’nde Düzenlendi
36706 kez okundu
2
SÜT SEKTÖRÜ TEMSİLCİLERİ YAPILMASI GEREKENİ AÇIKLADI: YOKSA ET VE SÜT YİYEMEYECEĞİZ
23363 kez okundu
3
Sağlık personeline yönelik ek ödeme yönetmeliği yayımlandı
15640 kez okundu
4
ŞEB-İ ARUS İLE HZ. MEVLANA’NIN 751. VUSLAT YIL DÖNÜMÜ ANMA TÖRENLERİ TAMAMLANDI
15379 kez okundu
5
ÇUMRA ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERE BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ TANITIMI YAPILDI
14872 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.