Son Güncelleme: 20.08.2023 23:52
Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol Erkek-Kız Türkiye Birinciliği müsabakaları, Karabük’te başladı.
Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol Erkek-Kız Türkiye Birinciliği müsabakaları, Karabük’te başladı.
Dr. Necmettin Şeyhoğlu Stadyumunda gerçekleştirilen açılış seremonisinde saygı duruşu yapıldı ve İstiklal Marşı okundu.
Sporcu ve teknik heyetin geçit töreni ile devam eden seremonide konuşan Karabük Valisi Mustafa Yavuz, bütün takımlara ve sporculara başarılar diledi.
Bugün başlayan ve 6 gün sürecek müsabakalara, 19 ilden 24 kulüp, 350 sporcu, hakem ve idareciler katıldı.
Kaynak: AA
KONYA HABER
19 Haziran 2026EKONOMİ
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026
1
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR HENTBOL’DA SEZONU GALİBİYETLE AÇTI
6208 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
5306 kez okundu
3
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
4731 kez okundu
4
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
4517 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
4104 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.