46,1235
0.02%53,3061
0.17%6.326,55
-1,44%13741.89
-1,44%


Kayseri’de düzenlenen ANAMOB Anadolu Mobilya Fuarı’nın galası yapıldı.
Nobel Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Erhan Çelik, gala açılışında yaptığı konuşmada, dünyanın farklı ülkelerinden 68 firmanın fuara katılmak için Türkiye’ye geldiğini söyledi.
Türkiye’nin en konforlu fuarını gerçekleştirdiklerini belirten Çelik, Kayseri’nin birçok alanda üretimin merkezi olduğunu aktardı.
Mobilya konusunda Irak’ın çok önemli bir ihracat merkezi olduğunu anlatan Çelik, Irak’ta fuar düzenleneceğini de kaydetti.
Çelik, düzenlenecek fuarla ilgili “1 Ocak itibarıyla Bağdat Uluslararası Fuar Alanı bize geçtikten sonra öyle sanıyorum ki mayıs ayında planlanacak ilk mobilya fuarında, devletimizin verdiği teşvikin üstünü Nobel Şirketler Grubu olarak karşılayacağız. Bugün ANAMOB için salonda bulunan tüm katılımcıları yine 2024’te de Bağdat’ta misafir etmek istiyoruz.” dedi.
Konuşmaların ardından fuara katılan firmalardan dereceye girenlere ödülleri verildi.
KONYA HABER
09 Haziran 2026EKONOMİ
09 Haziran 2026DÜNYA
09 Haziran 2026DÜNYA
09 Haziran 2026DÜNYA
09 Haziran 2026DÜNYA
09 Haziran 2026DÜNYA
09 Haziran 2026
1
15 hisse hedef fiyatını yükseltti
18809 kez okundu
2
Ticarete ilişkin düzenlemeler içeren “torba kanun” Resmi Gazete’de
7839 kez okundu
3
Akçakoca’da Balıkçılar İçin Av Sezonu Başladı
7381 kez okundu
4
Katar, Borsa İstanbul’dan hisse aldı
6591 kez okundu
5
Gram altın ne kadar oldu?
5857 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.