Fenerbahçe, UEFA Avrupa Konferans Ligi 3. Eleme Turu’nda Slovenya’nın Maribor takımıyla 10 Ağustos Perşembe günü sahasında yapacağı ilk maçın hazırlıklarını çift idmanla sürdürdü.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri’nde teknik direktör İsmail Kartal yönetimindeki günün ikinci antrenmanına futbolcular koşu, ısınma ve koordinasyon hareketleriyle başladı.
Pas çalışmalarının ardından dar alanda çift kale maç yapan futbolcular, antrenmanı taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamladı.
Fenerbahçe, hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek.
KONYA HABER
21 Haziran 2026EKONOMİ
21 Haziran 2026DÜNYA
21 Haziran 2026DÜNYA
21 Haziran 2026DÜNYA
21 Haziran 2026DÜNYA
21 Haziran 2026DÜNYA
21 Haziran 2026
1
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR HENTBOL’DA SEZONU GALİBİYETLE AÇTI
6208 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
5306 kez okundu
3
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
4731 kez okundu
4
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
4517 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
4104 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.