Galatasaray Futbol Takımı, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. eleme turunda Slovenya ekibi Olimpija Ljubljana ile yapacağı mücadelenin hazırlıklarına devam etti.
Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamaya göre Florya Metin Oktay Tesisleri’nde teknik direktör Okan Buruk yönetiminde dinamik ısınmayla başlayan antrenman, üç grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla devam etti.
Antrenman taktik çalışmayla sona erdi.
Galatasaray, yarın öğle saatlerinde Slovenya’ya hareket edecek ve maç öncesindeki son antrenmanını TSİ 21.00’de Stozice Stadı’nda gerçekleştirecek.
KONYA HABER
25 Haziran 2026EKONOMİ
25 Haziran 2026DÜNYA
25 Haziran 2026DÜNYA
25 Haziran 2026DÜNYA
25 Haziran 2026DÜNYA
25 Haziran 2026DÜNYA
25 Haziran 2026
1
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR HENTBOL’DA SEZONU GALİBİYETLE AÇTI
6208 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
5306 kez okundu
3
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
4731 kez okundu
4
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
4517 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
4104 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.