Son Güncelleme: 20.08.2023 17:17
Hatay’ın merkez Antakya ilçesinde çıkan orman yangını, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı.
Hatay’ın merkez Antakya ilçesinde çıkan orman yangını, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı.
Kisecik Mahallesi’ndeki ormanlık alandan henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman Bölge Müdürlüğü ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Yangın, ekiplerin müdahalesiyle büyümeden kontrol altına alındı.
Bölgede soğutma çalışması sürüyor.
Kaynak: AA
KONYA HABER
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026
1
“Kızıl Elma” Konferansı Selçuk Üniversitesi’nde Düzenlendi
36708 kez okundu
2
SÜT SEKTÖRÜ TEMSİLCİLERİ YAPILMASI GEREKENİ AÇIKLADI: YOKSA ET VE SÜT YİYEMEYECEĞİZ
23365 kez okundu
3
Sağlık personeline yönelik ek ödeme yönetmeliği yayımlandı
15642 kez okundu
4
ŞEB-İ ARUS İLE HZ. MEVLANA’NIN 751. VUSLAT YIL DÖNÜMÜ ANMA TÖRENLERİ TAMAMLANDI
15381 kez okundu
5
ÇUMRA ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERE BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ TANITIMI YAPILDI
14874 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.