Dinamitle patlatılan 13 katlı binaların yerle bir olduğu anlar kamerada
HATAY – Depremin vurduğu Hatay’da 13 katlı 2 binanın dinamit kullanılarak kontrollü olarak yıkıldığı anlar cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
Kahramanmaraş merkezli depremlerde en büyük yıkım Hatay’da meydana geldi. Enkaz kentte hasarlı binaların yıkımları ve enkaz kaldırma çalışmaları aralıksız sürüyor. Yıkım ekipleri, geçtiğimiz günlerde Defne ilçesi Sümerler Mahallesi’nde 2 adet 13 katlı binayı dinamitle patlatarak kontrollü olarak yıktı. Devasa binaların bir anda yerle bir olması cep telefonu kamerasıyla görüntülendi.
KONYA HABER
27 Haziran 2026EKONOMİ
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026DÜNYA
27 Haziran 2026
1
“Kızıl Elma” Konferansı Selçuk Üniversitesi’nde Düzenlendi
36708 kez okundu
2
SÜT SEKTÖRÜ TEMSİLCİLERİ YAPILMASI GEREKENİ AÇIKLADI: YOKSA ET VE SÜT YİYEMEYECEĞİZ
23365 kez okundu
3
Sağlık personeline yönelik ek ödeme yönetmeliği yayımlandı
15642 kez okundu
4
ŞEB-İ ARUS İLE HZ. MEVLANA’NIN 751. VUSLAT YIL DÖNÜMÜ ANMA TÖRENLERİ TAMAMLANDI
15381 kez okundu
5
ÇUMRA ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERE BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ TANITIMI YAPILDI
14874 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.