Sarı-lacivertlilerin yeni transferi Rodrigo Becao, Fenerbahçe’nin Maribor’u mağlup ettiği maçından ardından açıklamalarda bulundu.
“HEDEFLERİMİZ YÜKSEK”
Takımdaki ilk golünü atan Becao yaptığı açıklamada, “Çok mutluyum. Hem gol attım hem de önemli bir galibiyet aldık. Bu harika taraftarı mutlu ettiğim için kendimi iyi hissediyorum. Sezon boyunca hedeflerimiz yüksek. Bu şekilde devam etmek istiyoruz” dedi.
“TARAFTARIN DESTEĞİ ÇOK ÖNEMLİ”
Taraftarlara da seslenen deneyimli stoper, “Bugünkü atmosfer harikaydı. İlk andan itibaren çok ateşli bir atmosferde oynayacağımızı gördüm. Bu tür atmosferler oyuncuları daha da yukarı çekiyor. Taraftarın desteği bizim için çok önemli. Bu desteklerini sürdürsünler” şeklinde konuştu.
“MAÇ ANINDA OYUNCULARA YUHALAMALAR OLDU”
Sarı-lacivertli taraftarların İrfan Can’ı ıslıklaması hakkında da konuşan Becao, “Maç sırasında az olsa bazı oyunculara yuhalamalar oldu. Taraftarımıza şunu söylemek istiyorum, bizim yanımızda olsunlar, bizim onların yardımına çok ihtiyacımız var” ifadelerini kullandı.
KONYA HABER
28 Haziran 2026EKONOMİ
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026
1
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR HENTBOL’DA SEZONU GALİBİYETLE AÇTI
6209 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
5308 kez okundu
3
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
4733 kez okundu
4
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
4519 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
4105 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.