Son Güncelleme: 20.08.2023 00:45
Galatasaray’ın Arjantinli yıldız futbolcusu Mauro Icardi, Trabzonspor karşılaşmasının ardından yaptığı açıklamalarda kazandıkları için mutlu olduğunu belirtti. Ayrıca hırslı bir oyuncu olduğunu ve daha çok gol atmaya çalışacağını ifade etti.
Son şampiyon Galatasaray’ın Arjantinli yıldız futbolcusu Mauro Icardi, 2-0 kazanılan Trabzonspor karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.
“BİZ KAZANDIK O YÜZDEN MUTLUYUM”
Arjantinli yıldız, “Önemli bir maçtı bizim için. Derbi diyebileceğimiz bir maç. Kazandığımız için memnunuz. İlk maçta berabere kaldık, onun da verdiği motivasyon vardı. Golleri attığım için mutluyum. Biz kazandık o yüzden mutluyum” dedi.
“ÇOK GOL ATMAYA ÇALIŞACAĞIM”
Attığı gollere de değinen Icardi, “Tabii ki ben hırslı bir oyuncuyum. Olabildiğinde çok gol atmaya çalışacağım. Asıl amacımız şampiyon olmak ama bununla birlikte daha çok gol atmaya çalışacağım. Hepimizin daha iyi olması gerekiyor. Bu sezon da olabilecek en yüksek noktaya çıkmak için herkesin elinden geleni yapması gerektiğini düşünüyorum” ifadelerini kullandı.
KONYA HABER
17 Haziran 2026EKONOMİ
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026
1
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR HENTBOL’DA SEZONU GALİBİYETLE AÇTI
6206 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
5305 kez okundu
3
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
4729 kez okundu
4
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
4516 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
4102 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.