
Son Güncelleme: 20.08.2023 16:44
Milli güreşçiler, Romanya’da düzenlenen Ion Cornianu Ladislau Simon Uluslararası Güreş Turnuvası’nda 9 madalya elde etti.
Milli güreşçiler, Romanya’da düzenlenen Ion Cornianu Ladislau Simon Uluslararası Güreş Turnuvası’nda 9 madalya elde etti.
Türkiye Güreş Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, başkent Bükreş’te gerçekleştirilen organizasyonda Grekoromen Güreş Milli Takımı; 2 altın, 3 gümüş, 4 bronz madalya ve topladığı 167 puanla birinci oldu.
Gürcistan’ın ikinci olduğu turnuvada, ev sahibi Romanya ise üçüncü sırada yer aldı.
Kaynak: AA
KONYA HABER
16 Haziran 2026EKONOMİ
16 Haziran 2026DÜNYA
16 Haziran 2026DÜNYA
16 Haziran 2026DÜNYA
16 Haziran 2026DÜNYA
16 Haziran 2026DÜNYA
16 Haziran 2026
1
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR HENTBOL’DA SEZONU GALİBİYETLE AÇTI
6206 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
5303 kez okundu
3
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
4729 kez okundu
4
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
4515 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
4102 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.