U17 Dünya Güreş Şampiyonası’nda kadınlar 57 kilogramda mücadele eden Eylem Engin, Japon rakibi Sowaka Uchida’ya finalde mağlup olarak gümüş madalya kazandı.
İstanbul Başakşehir Spor Kompleksi’nde 31 Temmuz-6 Ağustos 2023 tarihleri arasında düzenlenen U17 Dünya Güreş Şampiyonası’nın dördüncü günü final müsabakaları ile tamamlandı. Kadınlarda 43-49-57-65-73 kilogramda sporcular mücadele etti.
57 kilogramda mücadele eden ve şampiyonanın yarı finalinde Kırgız rakibi Aziza Keldibekova’yı yenerek finale yükselen Eylem Engin, finalde Japon rakibi Sowaka Uchida ile karşılaştı. Altın madalya mücadelesinde Eylem Engin, rakibine 10-0 mağlup olarak gümüş madalyanın sahibi oldu. – İSTANBUL
KONYA HABER
18 Haziran 2026EKONOMİ
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026DÜNYA
18 Haziran 2026
1
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR HENTBOL’DA SEZONU GALİBİYETLE AÇTI
6207 kez okundu
2
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
5305 kez okundu
3
En fazla kızaran takım Antalyaspor! Tam 5 futbolcu….
4730 kez okundu
4
Galatasaray’a kötü haber! Monaco’dan flaş Onyekuru kararı.
4516 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
4103 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.