Konya’nın Seydişehir ilçesinde yaşayan Şerife Boztepe, yediği mantar nedeniyle kusma ve mide bulantısı şikayetleriyle hastaneye kaldırıldı. Sağlık ekipleri tarafından tedavi altına alınan Boztepe’nin durumu ise kontrol altında tutuluyor.
Konya’nın Seydişehir ilçesinde yediği mantardan zehirlenen 1 kişi hastaneye kaldırıldı.
Bostandere Mahallesinde ikamet eden Şerife Boztepe, sabah kahvaltısında yediği mantar nedeniyle kusma ve mide bulantısı şikayetleriyle 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak yardım istedi.
Sağlık ekiplerince Seydişehir Devlet Hastanesi’ne kaldırılan ve yediği mantardan zehirlendiği düşünülen Boztepe tedavi altına alındı.
Kaynak: AA
KONYA HABER
19 Haziran 2026EKONOMİ
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026
1
MERAM BELEDİYESPOR OKÇULUK TURNUVASI’NDA TÜRKİYE REKORU KIRDI
323239 kez okundu
2
2026 UEC Pist Şampiyonası Tamamlandı
169529 kez okundu
3
Pankobirlik Genel Başkanı ve Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Erkoyuncu’dan Teşekkür
135188 kez okundu
4
KONYA OTOGARI HIZLI GEÇİŞ SİSTEMİ’NE GEÇİYOR
97360 kez okundu
5
ALAADDİN ÖZÇELİK KONYA SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLER ODASINA DENETÇİ OLARAK SEÇİLDİ
88945 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.