ÇANAKKALE’nin Lapseki ilçesinde orman yangın çıktı. Alevlere havadan ve karadan müdahale ediliyor.
Lapseki’nin Dişbudak köyü yakınlarında, bugün saat 14.00 sıralarında orman yangını çıktı. Rüzgarında etkisiyle alevler kısa sürede geniş alana yayıldı. Dumanları fark eden çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye Çanakkale Orman Bölge Müdürlüğü’nden çok sayıda ekip sevk edildi. Genç çam ağaçlarıyla kaplı ormanlık alandaki yangını çıkış nedeni henüz belirlenemezken, alevlere havadan ve karadan müdahale sürüyor.
KONYA HABER
28 Haziran 2026EKONOMİ
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026DÜNYA
28 Haziran 2026
1
“Kızıl Elma” Konferansı Selçuk Üniversitesi’nde Düzenlendi
36708 kez okundu
2
SÜT SEKTÖRÜ TEMSİLCİLERİ YAPILMASI GEREKENİ AÇIKLADI: YOKSA ET VE SÜT YİYEMEYECEĞİZ
23365 kez okundu
3
Sağlık personeline yönelik ek ödeme yönetmeliği yayımlandı
15642 kez okundu
4
ŞEB-İ ARUS İLE HZ. MEVLANA’NIN 751. VUSLAT YIL DÖNÜMÜ ANMA TÖRENLERİ TAMAMLANDI
15381 kez okundu
5
ÇUMRA ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERE BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ TANITIMI YAPILDI
14874 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.