Elazığ’da 2020’de meydana gelen depremlerde evleri yıkılan ya da ağır hasar gören vatandaşlar için inşa edilen 43 konutun kura çekimi yapıldı.
24 Ocak 2020’de yaşanan merkez üssü Sivrice ilçesi olan 41 kişinin hayatını kaybettiği 6,8 ve 27 Aralık 2020’de meydana gelen 5,3 büyüklüğündeki depremlerin ardından evleri yıkılan veya ağır hasar gören depremzedelerin konut ihtiyacının karşılanması için başlatılan çalışmalar sürüyor.
Bu kapsamda merkez, ilçe ve köylerde 6 noktada inşası tamamlanan 43 konut için kura çekimi İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü hizmet binasında noter huzurunda gerçekleştirildi.
Törene katılan Vali Yardımcısı Abdulkerem Abbasoğlu, hak sahiplerine yeni evlerinin hayırlı olmasını diledi.
KONYA HABER
17 Haziran 2026EKONOMİ
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026DÜNYA
17 Haziran 2026
1
“Kızıl Elma” Konferansı Selçuk Üniversitesi’nde Düzenlendi
36705 kez okundu
2
SÜT SEKTÖRÜ TEMSİLCİLERİ YAPILMASI GEREKENİ AÇIKLADI: YOKSA ET VE SÜT YİYEMEYECEĞİZ
23362 kez okundu
3
Sağlık personeline yönelik ek ödeme yönetmeliği yayımlandı
15639 kez okundu
4
ŞEB-İ ARUS İLE HZ. MEVLANA’NIN 751. VUSLAT YIL DÖNÜMÜ ANMA TÖRENLERİ TAMAMLANDI
15378 kez okundu
5
ÇUMRA ANADOLU LİSESİ ÖĞRENCİLERE BİLGİSAYAR BÖLÜMÜ TANITIMI YAPILDI
14871 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.