Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Konya’ya gelişinin 103. yıl dönümü etkinlikle kutlandı.
Atatürk Anıtı’nda düzenlenen törende, çelenkler konuldu.
Saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı’nın okunduğu törenin ardından katılımcılar, Atatürk Evi Müzesi’ne doğru Büyükşehir Belediyesi Bando Takımı eşliğinde yürüdü.
Katılımcılar, Atatürk Evi Müzesi’nde eşyalar hakkında bilgi aldı.
Program, Atatürk ve Konya konulu fotoğraf sergisinin gezilmesiyle sona erdi.
KONYA HABER
24 Haziran 2026EKONOMİ
24 Haziran 2026DÜNYA
24 Haziran 2026DÜNYA
24 Haziran 2026DÜNYA
24 Haziran 2026DÜNYA
24 Haziran 2026DÜNYA
24 Haziran 2026
1
MERAM BELEDİYESPOR OKÇULUK TURNUVASI’NDA TÜRKİYE REKORU KIRDI
323240 kez okundu
2
2026 UEC Pist Şampiyonası Tamamlandı
169530 kez okundu
3
Pankobirlik Genel Başkanı ve Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Erkoyuncu’dan Teşekkür
135188 kez okundu
4
KONYA OTOGARI HIZLI GEÇİŞ SİSTEMİ’NE GEÇİYOR
97360 kez okundu
5
ALAADDİN ÖZÇELİK KONYA SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLER ODASINA DENETÇİ OLARAK SEÇİLDİ
88945 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.