


Konya’da “2. Uluslararası Diş Hekimliği Kongresi ve Fuarı” başladı
Konya’da Necmettin Erbakan Üniversitesince (NEÜ) “2. Uluslararası Diş Hekimliği Kongresi ve Fuarı” gerçekleştiriliyor.
Selçuklu Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilen açılışta konuşan NEÜ Rektörü Prof. Dr. Cem Zorlu, kongreyi düzenlemekten dolayı büyük mutluluk duyduklarını söyledi.
Zorlu, kongrede alanında deneyimli akademisyenler ve seçkin konuşmacılarca alandaki güncel, yenilikçi yaklaşımların ele alınacağını belirtti.
Yurt içi ve dışından alanında uzman 42 doktorun kongrede çeşitli konularda katılımcılara eğitim vereceğini aktaran Zorlu öğrenci ve akademisyenlerin mesleki gelişimini artırmayı amaçladıklarını kaydetti.
Kongreye farklı konu başlıklarındaki oturumlarla devam edildi.
Fuar ve sergi alanlarındaki workshoplar, kurslar, konferanslar ve panellerle sürecek kongre 3 Ekim’de sona erecek. A.A.
KONYA HABER
04 Haziran 2026EKONOMİ
04 Haziran 2026DÜNYA
04 Haziran 2026DÜNYA
04 Haziran 2026DÜNYA
04 Haziran 2026DÜNYA
04 Haziran 2026DÜNYA
04 Haziran 2026
1
MERAM BELEDİYESPOR OKÇULUK TURNUVASI’NDA TÜRKİYE REKORU KIRDI
323234 kez okundu
2
2026 UEC Pist Şampiyonası Tamamlandı
160778 kez okundu
3
Pankobirlik Genel Başkanı ve Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Erkoyuncu’dan Teşekkür
135165 kez okundu
4
KONYA OTOGARI HIZLI GEÇİŞ SİSTEMİ’NE GEÇİYOR
97352 kez okundu
5
ALAADDİN ÖZÇELİK KONYA SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLER ODASINA DENETÇİ OLARAK SEÇİLDİ
88935 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.