Türkiye Şampiyonası 3. Etap Puanlı Bisiklet Yol Yarışları Aydın’ın Didim ilçesinde gerçekleştirildi. Konya Büyükşehir Belediyesporlu pedallar, 400’e yakın sporcunun yarıştığı şampiyonadan başarılarıyla göz doldurdu.
Heyecanlı anlara sahne olan yarışlarda Büyükşehir Belediyesporun Gençler Takımı 2’ncilik, Yıldız A Takımı ise takım halinde 3’üncü oldu. Ayrıca Gençler Yol Yarışında pedal çeviren Mustafa Tarakçı da 3’üncülük kürsüsüne çıktı.
SIRADA GİRESUN VAR
Diğer yandan Aydın’dan başarılı performans ortaya koyan Konya Büyükşehir Belediyespor bisiklet takımı, 15 Nisan 2022’de Giresun’da düzenlenecek 4.Etap Türkiye Şampiyonası’nı beklemeye geçti. Antrenmanlarına hız kesmeden başlayan pedallarımız, Karadeniz sınavından 1’incilikler elde etmeyi hedefliyor.
D.DOĞAN
KONYA HABER
19 Haziran 2026EKONOMİ
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026DÜNYA
19 Haziran 2026
1
MERAM BELEDİYESPOR OKÇULUK TURNUVASI’NDA TÜRKİYE REKORU KIRDI
323239 kez okundu
2
2026 UEC Pist Şampiyonası Tamamlandı
169529 kez okundu
3
Pankobirlik Genel Başkanı ve Konya Pancar Ekicileri Kooperatifi Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Erkoyuncu’dan Teşekkür
135188 kez okundu
4
KONYA OTOGARI HIZLI GEÇİŞ SİSTEMİ’NE GEÇİYOR
97360 kez okundu
5
ALAADDİN ÖZÇELİK KONYA SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLER ODASINA DENETÇİ OLARAK SEÇİLDİ
88945 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.